Monday 16 March 2015

Sta @@ tou

Mou stelnei mhnimata.  Me pernei thl. K as exei allh. Ti na kano? To agori p latrevw exei allh piso apo thn plati mou.. den mou to exei pei o idios, ala Mia fili tou. Den ksero an einai psema h alithia.  OMOS teleuteies 2evdomades stamatise na m milaei opos prin. Otan ton rwtao leei mono oth exei polla sto mualo tou. K nevriasei otan leeo oth niotho oth kath d paei kala. Oth kath trexei.. nevriasei re paidia. Gt na nevriasei?  Gt den mporei Apla na pei thn alithia? Gt einai mazi m an paei me allh?
Pote d eniotha h eipa oth Elpizw na ginei kath k na ponaei. Omos nai. Elpizw na ponaei h kardia tou opos m ekane emena na niotho. D exw logia. Ton exw pei.  An thes kapote na kaneis kath me allh na me xwriseis. Epidi psema k na pas me allh einai To xeirotero. K to kanei re paidia as m elege. D eniotha afta p niotho gia esena gia kamia. Thelw mono esena k alla skatoulakia leei.  Na faei skata re paidia. Na faei skata k na ponaei sth kardia. Mono afto thelw. Den exw kath allo na po. Twra omos ti na kano? Na ton apantiso otan m stelnei mhn k pernei thl h apla na ton exw sta @@ m opos me exei aftos. K na sas po paidia. D eimaste mazi gia Xronia gia na me barethei. . Gnoristikame Januario k malakies. Pwww. Nevriaso . D ksero an Tha klapso h an Tha ton po na paei na gamithei. . D ksero paidia.  Epidi an ton rwtao Tha pei psemata etsi k allios epidi ton exw rwtisei k prin k ton exw pei na Mh me koroidevei. K an omos stamatao Apla na ton milaei k meta kapos na milame k Tha po ti akousa Tha nevriasei k giafto .. oth akouw allous. D ksero.. den exw wres gia malakies.  H psyxi mou den antexei.
Malakia m p ton pistepsa

No comments:

Post a Comment